Söndag.

Vill egentligen inte blogga eftersom min design är så jävla ful. Men orkar inte vänta med bloggandes tills jag får en ny, så jag börjar idag, höhö.
Men om någon av er vet nån som kan göra en bloggdesign är det bara att höra av sig! :)

Den här helgen har varit riktigt slapp. Har inte gjort någon speciellt. Har varit med Viktoria både Fredag & Lördag.
Idag är det söndag, ganska trist med tanke på att man har en hel skolvecka framför sig. Sen är det två veckors ledighet! FYFAN va nice!
Men snart ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen ska jag plugga.
Pappa hyrde även filmer igår, så om jag skyndar mig med pluggandes blir det att kolla på film resten av kvällen.
Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0